[GM] Srbija Gaming Roleplay

Srbija Gaming Roleplay
Nelson Script
Naziv skripte: Srbija Gaming
Izvorna skripta: Underpoint.
Urednik/ci skripte: Nelson 
Zasluge: Dadek, White,Vito,Diaz.
Vrsta skripte: Roleplay
Jezik skripte: SRB/BiH
Sistemi skripte: System dinamičnih poklona,dinamična auto pijaca,offline system data (kompletan sistem offline 60% skripte), WAR System,offline uninvite system, IG brisanje kuca/firmi/vikendica/stanova,potpuno novi CoS system sa mogućnosti 3 vozila,s tim što se treći slot aktivira VIP-om i time se dobija tačno na mesec dana odrađeno kalendarski u modu, Lotto system sa 7 brojeva gde se svakog sata pokreće automatski od strane servera Lotto kombinacije,također se dinamično podešava Lotto iznosi sa određenim dobitcima.
Potrebni dodaci da bi skripta radila (plugins / includes): Sve dobijate u modu
Server na kojem je skripta korištena: samo na Srbija Gaming
Dodatan opis: Što se tiče skripte sve je dinamično,rađena u ZCMD,YSI spremanje.. Skriptu objavljujem zato što su već nekim putem dospeli do nje. Na skripti je rađeno 6-7 meseci od prilike,znači sve je izmenjeno u njoj,svi mogući bugovi,sve je popravljeno,osim toga videćete brojne sisteme na njoj. Ja sam samo skripter te zajednice i moj zadatak je bio da izvršavam predloge koje su davale igrači,s toga ima par sistema koji su već viđeni,tako da nije skripta potpuno "unikat". Moj prvi mod koji sam objavio je E xplosion,a sada je ovaj 2 po redu. Znači objavljujem jer vidim da je  već neki lik počeo da otvaraja server sa njom,na moj trud i moj rad. Želim da vam koristi ili pak posluži za po koji sistem :)

Slike / video:




Download link:  http://www.mediafire.com/download/4fza9ee5ot6umln/Srbija+Gaming_Nelson.rar

Primjedbe

Objavi komentar

Molimo bez vrijeđanja, nacionalizma ili slično,također, taj će biti sankcionisan!